Audity specyficznych wymagań Klientów
Nasza oferta obejmuje doskonalenie i wnikliwą analizę procesów organizacyjnych, produkcyjnych i usługowych. Wskazujemy słabe punkty i proponujemy konkretne rozwiązania i działania doskonalące.
Ocena obejmuje między innymi:
- firmę w dwuetapowym audicie: Etap 1 niezapowiedziany (forma tzw. “Tajemniczego Klienta”); Etap 2 planowany (kompleksowa analiza strategii, szans i zagrożeń (SWOT), przegląd standardów jakości produktów, usług, obsługi klienta, analiza wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz wyposażenie w elementy identyfikujące markę, przegląd wymagań autoryzacyjnych, przepisów prawnych i branżowych, procedur, dokumentacji),
- dostawców i ich standardów (tzw. audit drugiej strony),
- konkurencję celem poszerzenia zakresu analizy konkurencji w oparciu o indywidualne potrzeby naszego Klienta.
Zapraszamy do kontaktu. Jeśli zainteresowała Państwa nasza oferta, bądź chcieliby Państwo uzyskać szczegółowe informacje, gorąco zachęcamy do skontaktowania się z nami telefonicznie, mailowo lub osobiście.